Det klassiska fredagsmyset

SÅ jäkla skönt med fredag,har vart en trött dag för min del men hela denna vecka har gått jätte fort,bara försvann.Njuter av att det är helg.Ikväll blir ett välförtjänt fredags mys här hemma,tacos och Wahlander "tjuven" :-) Med andra ord det blir en lugn kväll och troligen rätt tidig också.
Något för helgen är inte planerat,tar den som den kommer.Men tvätta är en sak som står på schemat,inte roligt men väl behövligt.Kineserna på stället där man fyller på tvättkortet kan ju knappt någon norska och inte heller engelsk tydligen så är ett jäffla hawaii för att få det påfyllt,var tvugna att vänta på att rätt "tvättman" kom för den ene förstog ju inte ett piss av vad vi sa.Nog om det.Ska diska och snart börja laga mat.Hampus Green den duktige har precis slagit sönder ett glas i diskhon och igår när man kom hem låg de glas över halva golvet för Malin Hagberg Andersson hade dunkat ett glas i golvet när hon skule rusa till jobbet.Ja det är ju inte dom mest smidiga man bor med.

Ha en bra fredagskväll!
(Idag är det en måndad sedan jag åkte hemifrån,känns dock som en evighet sedan.
Jag saknar min familj!)

Hejsvej

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0