Frugan är tillbaka

Efter att mallan har vart hemma i Borlänge i två veckor så är hon nu tillbaka,möte upp min pärla på centralen i eftermiddags,skrattade som altid högt när vi såg varandra.Käns som det var en evighet sens vi sa hejdå,mycket har faktist hänt under de veckorna när hon vart borta.Vi har såklart en hel del snack att ta igen och många skratt lär det nog bli innan denna dag är över :-D Vi har nyss ätit och snart ska vi se filmen "I skuggan av värmen",ingen av oss har sett den,har vi missat nått,bör man ha sett den? haha.. Vi är båda lite små kära i Joel Kinneman (vilken små tjej är inte det..eller vänta vi är 20 år..hmm får man vara det då?) så efter att ha dragit igenom Falkfilmerna och Snabba cash ett par gånger så letas de nya filmer med honom som huvudroll eller iaf medverkande.Han är faktist jävligt bra också,inte bara snygg med världens finaste ögon (typ).Sen blir det Solsidan (!!!!).Fin söndag med andra ord.



Mamma,min fina söta lilla mamma.Hon skulle skicka med malin min termos (så vi kan gå på utflykt med varm choklad:) ) och något litet hemifrån.Men hon skickade med ett halvt skafferi,lösgodis och en alla hjärtansdag present (öppnas i morgon),min söta mammsi!Jag längtar såå efter henne..och de vet hon,ja de vet du mamma!
Tack igen älskade du ♥

God kväll!! :-)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0