GOD MORGON,vilken underbar dag !!




Efter att ha ätit gröt varje dag i flera veckor så kan jag meddela att den här filen
med flingor & kiwi smakade som en dröm ;-)



Har nyss ätit en stor och god frukost här hemma.
Nu väntar jag bara på att m ska bli klar,sen ska vi ner på Karl Johan och sen vidare till IKEA :-)
Behöver lite småsaker och måste på jakt efter ett par inneskor att ha på jobbet.
Tänkte även kolla på en norsk lusekofta,har så lite varma tröjor och dom går åt så när man är ute varje
dag med barnen.Plus att dom är fina också.gav min faster en sån i julklapp och hon verkade då nöjd :)
Ikväll tänkte vi fira med någon öl,blir en utgång..planerar inte så mycket utan väntar och ser vart kvällen tar oss.
Firar att en välförtjänt löning har kommit & att livet börjar flyta på rätt bra nu!

Jag vaknade strax före åtta i morse,försökte somna om men gick icke så när man äntligen fick sova ut idag så stog jag istället på benen kl 8:00.Klockan skule ändå ha ringt kl 9:00 efter som vi tänkte kommaiväg hyffsat tidigt.
det här kan bli en riktigt mysig/trevlig/bra/ rolig dag och jag är bara glaaaaa!! :-D

HA EN BRA DAG!!! ♥

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0