Idag

har jag jobbat på en familjebarnehage i ett ställe som heter Blommenholm,en bit utanför Oslo.Det är bara små barn,högst upp till tre år.Jag trivdes bra,trevlig arbetskollega och söta barn och en liten fisk..får inte glöma den nej ;) Föresten igår när jag jobbade så frågade en liten kille varför jag snacke engelsk..;) så söt,nej det heter svenska lille vän,haha.

I morgon är intervjun,blir spännande för har absolut ingen aning om vad det gäller förutom att det är barnegae.Men jag har inga större förväntningar,åker dit och ser vad dom säger helt enkelt :)

Hadet sålänge!

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha naaw sööt :p hoppas de gick bra på intervjun =)

2011-02-09 @ 16:06:26
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0