intervjun...

Intervjun gick faktist jätte bra,det var ett familjebarnehage med nio barn och 3-4 vuxna.Det verkade vara ett riktigt trevligt ställe och ligger på ett litet ställe som heter Snarøya och är en halv ö,ska tydligen finas mysiga stränder att besöka där på sommaren.Av det lilla jag hann med att se av personalen så verkar de trevliga och chefen kändes så jordnära på något vis.På fredag får jag veta om jag får tjänsten,håll tummarna nu!!! Försöker att inte ha allt för stora förväntningar men när allt kändes så bra och när chefen sa att hon tyckte att det kändes så bra med mig så är det svårt att inte ha de där höga förväntningarna.JAG VLL!!!

Måndag och förmodligen tisdag kommer jag att jobba på ett ställe där jag vart tidigare i alla fall,men ny avd så åter nya namn och ansikten att lära in:P

Jag har haft en lat dag idag,kom hem från intervjun vid tolv tiden och sens dess har jag inte gjort mycket vettigt.Städat lite och tvättar lite förhand.På fredag kan man äntligen fylla på tvättkortet så vi kan tvätta,veckans helgnöje?..njaa.Men några maskiner blir det då,har knappt några rena strumpor kvar nu..tur man har malins låda att sno ifrån ;-) ooopps..

Har börjat blivit förkyld också,men har jag tur så är det bara något tillfälligt..min hals krånglar ju om vart annat liksom.

Neej nu ska jag ta mig till affären,måste ha nå bröd hemma fall om dom ringer in mig i morgon på jobb.(Gud vad underbart det skulle vara med fast tjänst och veta när man ska jobba ;P menmen inte klaga nu )


Filmtips..   

127 HOURS



Om ni inte sett den,se den!! :-)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0