pyton

Mår sämre idag,ganska mycket sämre tyvärr.Mår illa och magen värker,har troligen feber och halsen är ur funktion.Gör så där ont i hela kroppen,ömar överallt.Det är lite segt men jag mår så pass bra psykiskt nu så man kan ju inte kräva att man ska må lika bra fysiskt,eller? Inte klaga men jag måste ju erkänna att jag är lite orolig,är nämligen livrädd för att kräkas.Alla barnen och personal överallt har legat i magsjuka nu under de senaste veckorna så det blir ju inte förvånad om jag åker på det också. Nej fy,låt mig slippa undan!Ska försöka peta i mig nått att äta nu,ingen större aptit men hör mammas röst i huvudet "men du måste äta något" så ska lyssna till den.

Jag vill vara ute i solen hemma i Dalarna och grillakorv och dricka varmchoklad!!!
Blir och längta så mycket efter det varje gång jag är inne på faster Lenas blogg.Det är en jätte mysigblogg som ni bör besöka :-) Hittar den bland mina länkar!

Go helg på er!

/M

Kommentarer
Postat av: Lena

Hallå på dej! :)

Tyvärr har vi frusit fast här hemma idag ;) -22 när vi klev upp, så inga fina hemma grill bilder från Ösjön i helgen ;) men kanske nästa om solen lyser! då ska jag tänka på dej♥

Kram! faster Lena

2011-02-13 @ 18:48:25
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0