snabbis

Orkar inte skriva idag egentligen men blir ett pytte litet inlägga.
Tänkte mest berätta att jag inte är den enda över 10 år som tycker det är roligt med hamstrar.
Hade långt hamster samtal idag på jobbet.Det visade sig att hon jag jobbar med var lika tokig i de små liven som jag,hon hade själv haft en för något år sedan och hon berättade en del roliga saker,haha.

Ja roligare än så blir det inte här idag.
Skyller på att jag är på ett taskigt humör idag,eller har inte vart på dåligt humör under dagen men blev det bara påvägen hem.En störd busschafför,hungrig mage och trött kropp går inte hand i hand.
Fredag i morgon,guld!

Såg instängda 1 igår (har inte sett den sens jag gick i 9:an så kom inte ihåg så mycket) och ska se 2:an ikväll,har dock sett den förut men minns knappt något :P..Får se om det är någon höjdare,gillar den första iaf..minns hur jäääkla rädd jag var när jag såg den första gången haha.

Hörs i morgon :-)

/M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0