Some old pictures



Hittade några kort från gymnasiet här bland alla gammla kort på bloggen.
För övrigt så är det här en av de modigaste kompisarna jag har,Ida är nu i Thailand och jobbar som bartender.
Dragit iväg helt på egen för en månad sedan och hon är förhoppningsvis på Svenskmark i Maj om jag inte minns fel :-) All lycka till henne!!! :)




Söta Ida ♥


Lite uppdatering om mitt jobbsökande/jobbande här,i torsdags & fredags så jobbade jag på ett barnehage 40 min utanför oslo,det var ett jätte mysigt dagis som låg i en liten stuga.Det enda dåligt var att de låg där de låg,vill ju helst jobba i Oslo,men annars trivdes jag som firren i vattnet där borta :-)
I morgon ska jag jobba på ett barnehage här i Oslo,åter ett nytt ställe,får se hur det går.

Helgen har vart bra.Var ute en vända på Quadizh i fredags,träffade på underliga och sköna mäniskor och hade det allmänt trevligt.Lördagen tillbringade jag med min norske vän,lagade mat och tog det lungt bara.Jag har tänkt på en sak,att prata med en norsk är ibland som att se en engelsk film utan svensk text.Man förstår kanske inte exakt allt men man förstår helheten,haha.Jaja jag börjar i alla fall få grepp om det här språket,tänker i varje fall inte lika mycket på det längre.Sen när man umgås med en från nordnorge så blir oslonorskan mycket lättare :P

Nu ska jag säga åt Hampus och sätta på en bra film ;P

Sov gott mina kära!

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det går bra på jobbet i barnehagen idag då gumsan :) Massa kramar <3

2011-02-07 @ 12:36:37
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0