trött & kall men rätt belåten trotts allt :-)

Har precis kommit hem från jobb,det gick bra.Var på storbarns avd med ca 19 barn.Det var ett stort barnehage med 70-80 barn,jag får väl tyvärr säga att jag inte trivdes lika bra på det här stället.Kanske för att jag trivdes så himla bra på det senaste jobbet,men det var lite för stort,lite för rörigt.Får se om jag får jobba där nå mer,kanske ändrar jag uppfattning om det då,ska inte döma för hårt.Men klagar gör jag absolut INTE,det är jobb och det är det viktigaste,de ger pengar i alla fall.Hade ett missatsamtal idag (är inte många som har mitt norska nummer så när jag får samtal och det inte står nått namn så vet jag oftats att de är jobb,så därför lite surt med missatsamtal för vet att de från någon arbetsplats då) och fick även sms från personalhuset,ska jobba och servera i Lillestrøm på Thorns hotell arena på lördag.Problemet är ju bara det att det inte ligger i Oslo och arbetstiderna är 17-midnatt någon gång,det går bra med tåg in till själva oslo (om det stämmer den här gången vilket det inte gjorde förut när jag skulle till lillestrøm med tåg) får väl om inte annars ta taxi hem från centralen,för bussarna slutar att gå vid 00:30 och jag är inte sugen på att gå (de får jag inte heller,jag vet mamma)..

Jaja lite uppdatering bara,nu är jag ruskit trött och fryser vilket jag gjort hela dagen (fanns ingen värme på barnehagen knappt) och ute öser snön ner (fan).

Tror jag ska laga lite mat,fylla i lite papper,ta en varm dusch och krypa ner i sängen och kolla film.

Ha det så länge!

(lät som ett klaga inlägg lite,men så är det inte..känner mig rätt glad idag :D )

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0