Tänk att

ett sånt här litet liitet liv,kan betyda så mycket.
Söta,sociala lilla liv.
JA jag saknar min Lillan där hemma!!


Snodde min fiskpinne,det var en rolig syn haha.


Blev lite trött,bäbis Lillan.


Ska alltid vara med ;)


Morgon mys


Liten


Första kortet som togs,bäbis lillan :)


Pluggpaus i örebro..

Kom och tänka på att jag haft Lillan i ett år nu.
Fick henne i julklapp förra julen.
Jag som älskar djur,det var den bästa julklapp min dåvarande pojkvän kunde hitta på,
Och glad det kan jag lova att jag blev (barnet i mig kom fram på nytt;) )
Hade dock tjatat att vi skulle skaffa ett husdjur och när han ansåg att det var elakt att ha en katt enbart innomhus
och att ett marsvin levde för länge och att jag då skulle tröttna på det (hemskt de lät) så fick jag som 19 åring min första hamster istället,haha ;-)
Roligt djur,när hon rymde en gång i Örebro så hade hon tagit med sig mat i kinderna och satt sig min garderob.
Hon tog sin matsäck och stack ut en sväng,hungrig hade hon då kanppast vart.Var en hög med frön längst ner i skåpet ;P..

Sov gott!

/M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0