Utvandrarna

Kvällen avsnitt av uppdrag granskning,rätt intresant faktist.Ta en titt!
Har länge tänkt att Svenskaföreningen är den sista lösningen om det skulle krisa sig med boende här..och jag kan ju säga så..att jag håller kvar vid den tanken,fyfan!Åker förbi där med bussen nästan varje dag och bara skylten..ja det ger en slags obehagskänsla..ruttet ställe.Kackerlackor i sin lägenhet,alltså då är det riktigt illa.Och när jag tänker efter så har vi väl det rätt bra här på dom här..hmm 30 kvadrat? trotts allt..

Jag ska sova nu,för att sen se om jag får jobba i morgon..och jag har ju då den "lyxen" att jag slipper gå till adecco för att veta om jag får jobba ;) Har sökt några jobb via dom men står inte skriven hos dom,hoppas jag klarar mig utan de också.

Ja se själva så förstår ni.
http://svtplay.se/t/103535/uppdrag_granskning

Sov sött :-)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0