Hemma

Är hemma från både Oslo och London nu,åker tillbaka till Norge i veckan.Helgen i London har varit jätte bra,Primark på oxford street var galet!Blev som ett barn i godisaffären,så låga priser och en massa roliga saker.Body shops priser levde upp sina förväntningar totalt,blir inte att handla på butikerna i Sverige mer nu inte,har föråd så det räcker till nästa London tripp ;) Kär i själva staden blev jag också,kan inte sätta fingret på det men jag älskar den.Vi bodde på osborn st på city hotel,det var fint och strort rum,inget att klaga på på det hotellet.Låg dock ett par km från själva centrum.Hann tyvärr inte med så mycket som man ville,men svårt att hinna det på en helg.Men en del shopping hann vi med och fick se det man främst bör ha sett.Att vi sen missade planet hem var väl kanske mindre lyckat men vi fick oss några goa skratt på köpet också ;-)

 

 



Riktigt lyckad vistelse med andra ord,vi är tillbaka snart igen!!!

/M

Kommentarer
Postat av: Agneta

Åhhh, verkar som ni haft en härlig helg! Jag köpte också en sån rosa resväska på Primark, behövde den för att få med mig allt hem... Är också så sugen på att åka dit igen, bara att börja samla lite nya pengar;) Kram på dig!

2011-01-18 @ 08:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0