bra bra pppraa!!!

Ändrade planer,jag kommer inte att åka tillbaka till Oslo efter P&L :D Jag tog ut fyra veckors semster istället så jag blir hemma hela juli!Ihh kan inte förklara hur underbart det käns att veta att det endast är fyra arbetsdagar kvar.Och att jag om mindre än en vecka befinner mig i Borlänge med mina vänner och en skön festival!!Jag har aldrig vart så taggad inför årets fred & kärlek som detta år,förmodligen för att man inte har vart hemma på ett tag och behöver det här mer än någon sommar tidigare.På torsdag,om precis en vecka får jag även äntligen krama om Johanna!!En av dom som står mig allrs närmst om hjärtat har jag nu vart utan i 7 månader.JA jag kommer gråta glädjetårar när vi ses!

Något som käns lite sorgligt med tanke på att de är så få dagar kvar i Oslo är mina barn.Min lilla tjej ska sluta och det är nu endas fyra dagar kvar som jag får höra "koooos ginga!!" Hon har även utvecklat sitt språk och lagt till ett ma-ginga,ni förstår väl alla att det betyder Matilda... ;)

Jag måste slänga i en tvätt nu,har en del att tvätta samt packa inför min hemresa.Att packa inför något bra är alltid kul.Att packa inför en tillbaka färd till norge är aldrig kul.Den här gången är det en jäkligt bra packningskänsla jag har!

Kommer åka bil med Lovisa och hennes drömpappa hem samt en norrman i en annan bil.Blir en intresant resa och såå skönt att slippa åka med Swebus.Så vi hoppas på att hinna se lite av Kings of lion :-)



Kram!

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa hela juli :DDD låter helt uuunderbaart :D åh va glad jag blev nu! :D hiih <3 <3

2011-06-23 @ 17:39:08
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0