Long long day

Det har vart en lång dag på jobbet idag.Hade sommarfest då alla föräldrar kom i slutet av dagen och fikade & "minglade".Vi har bakat halva dagen (eller snarare jag har bakat)vart på butiken med två av barnen och handlade en massa inför dagen,gjorde hoppsamlingar av teckningar och pyssel som de barn som ska slutat har gjort under sin tid hos oss.Delade även ut fotoramar med kort på dom själva samt sjöng tillsammans med föräldrarna.Med andra ord,det har vart fullt upp.På fredag är sista dagen för en av våra 3 åringar,käns lite sorgligt.Men ännu tråkigare kommer det att känas när det är dags att säga hejdå till alla som ska sluta innan vi går på semester.Fick även en flaska moserandevin av chefen,gulligt.

Jag som skulle komma i säng i tid idag,nu är klockan snart 22.30 och jag har fortfarande inte stängt av datorn.Jag ska stänga av direkt jag skrivit färdigt det här inlägget,lovar mig själv de!Är så fruktansvärt trött sedan helgens bravader så behöver all sömn som går att få.

Föresten,jag fick mejl från hoppklubben igår.Och dom hoppar tydligen i orsa den veckan då jag skulle göra det.Orkar inte ta mig dit så hon fick avboka,vet att de inte fanns någon annan vecka i juli som passade mig.Så vet inte hur jag ska göra.Skulle återkomma för bokning av ny tid,blir väl i augusti såfall.Rätt typiskt men ändå kändes det dumt för både mig & min familj (som givetvis skulle närvara den dagen) att vi skulle vara tvugna att stanna hemma den veckan för just den lördagen.Så ja,jag bokade alltså mitt tandemhopp för kanske 1,5 månad sedan,till den 23 juli kl 13.00.Nu får jag se vilket datum det blir i stället,vill ju verkligen hinna göra det i sommar.

Hopp i säng nu!

Natti! :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0