Midsommar?

Midsommarfirande i oslo i norge..hmm finn ett fel där.För det första så är det en Svensk härlig sommar tradition,då SKA man vara i Sverige helst också.Och man ska vara i DALARNA på landet och INTE i en storstad.Trotts laxen,hästkorven,köttet,hemmagjorda potatissalladen,kalla ölen,midsommarstången på bordet,svenskaflaggan på sevetterna.Så blir det inte direkt ett riktigt midsommarfirande i år.tyvärr.Tanken var att vi skulle grilla och göra lite kransar dagen till ära i varje fall.Hur vi nu kunde vara så duma så vi trodde att de skulle gå i detta jäffla vattenland?I morse när jag åt frukost så verkligen ÖSTE det ned regn,så där som om någon står och häller en hel hink med vatten från himmelen.Så grillen kunde vi ju glöma.Men ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte så jätte mycket.Jag vill bara att dom här få dagarna som är kvar så gå,så det blir onsdag och hemfärd!!

Vilken minut som helst ringer Lovisen på och vi ska ha god middag här hemma.Vi är ju trotts allt en super go dala trio här ;)

Hoppas ni får ett fint midsommarfirande där hemma i Daaaaalarna!!!!

/M

Kommentarer
Postat av: Maria Olsson

Du kan trösta dig med att det inte var något toppen midsommarväder hemma heller.

2011-06-25 @ 11:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0