Opps!

Haha så himla bra man är på att stava,läste igenom det senaste jag skrev och såg visst att det blev lite fel här och var ;) jaja säger som min vän Johanna,det kan bara vara charmigt hoho.

Det är fredag och vi har storstädat hela lägenheten inför morgondagen när moor och faar kommer.Blir alltså en lugn och mysig helg för min del,ser jag fram emot såå =)

Idag var/är det verkligen en stek sommardag,blir nog en varm och go helg!! :-)




Är SÅ trött på det här håret,till hösten ska det bort,då kapas det av.Spikat!Får vara kvar över sommaren i alla fall.

Ha en fin kväll/helg! :)

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

har du bestämt dig nu? =D vet ju själv hur trött man blir på det när det är långt även om det är så fint, men det kan vara kul med förändring ibland ju :D

haha ja! jag tycker det är jättegulligt :D

2011-06-04 @ 17:23:18
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad härligt att höra att din dag var bra <3 saknar dej med såå sötan! <3

2011-06-07 @ 14:01:49
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0