paddsöndag!

Hur var gårdagen? hmm ja den var..hård.Får nog bli rätt ord och om inte annat passar det ordet bra för denna dag också.Har en "börjar bli sjuk känsla" i kroppen,orka inte!!Ska hoppa in på jobbet i morgon för att min kollega är sjuk,segt när man själv knappt är frisker.Jag kommer garanterat bli sjuk något under min semester hemma,det räknar jag med.Det hör liksom till,så några dagar är givna att jag kommer ligga i feber eller något annat fint.thats me,tyvärr :/ bara jag klarar mig under P&L,ber till gud,eller nått sånt.

Den här dagen har enbart bestått av onyttigheter och slö häng med lovisa & mallan.Vi har börjat med att ladda upp redan dagen före så att man har något bra bakiskäk när man vaknar.Så jobbar ofta lovis och tar kan då ta med sig något innan hon går från jobbet (jobbar på rema,en matbutik) igår kom hon med en stor påse BANANER.Ja jag vet inte vad ni brukar äta så här en söndag efter utgång.Men det jag är sugen på när jag vaknar brukar kanske inte vara en banan.Sjuk människa.Och sjukt glad att vi funnit henne här,att tjejen även råkar komma från falun gör ju saken bara ännu bättre.Snart flyttar hon dock hem.

Nu ska jag ta mig en alvedon och krypa ned i sängen.

Sov gott!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0