morr

Idag är jag så sjukt iriterad på den tredje personen i den här lägenheten.Jag är absolut ingen gnäll kärring men att det ska vara så förbannat svårt att diska efter sig en enda gång.Det är just precis sånna här små skit saker som lätt byggs upp till något större.En sak vet jag,har vetat det ett bra tag för den delen,jag ska ALDRIG mer dela boende tillsammans med en person som jag inte känner sedan tidigare.Det tar mer på krafterna än vad man tror,jag lovar.Hade det inte vart för att jag & M är raka mot varandra så hade det här aldrig fungerat,men nu är vi som systrar så det går.Det mer än går,jag älskar henne likt en familjemedlem och att vi bor tätt inpå varandra gör mig inget,hellre det än att ha henne flera mil ifrån mig.Det finns inte.Men en person som man inte känner är det svårt att säga precis vad man tycker till,när man iriterar sig på något.Så har vi ju faktist fortfarande inte skrivit något konstrakt ännu på denna lägenhet oss tre emellan så vi måste väl hålla lite låg profil med allt vårt kalgande så vi inte åker ut,haha här vet man ju aldrig..

Idag får vi Sverige-Borlänge besök,Amanda kommer och det ska bli jätte kul :) Vinet ligger på kylning och jag ska väl ta mig ned till affären för att köpa lite pils när mallan har kommit hem.vi har nämligen bara en nyckel,lite drygt men man är van.Tråkigt nog så har vi bara en massa regn i det här landet,i alla fall i den här delen av norge.Medans solen steker där hemma.Kul att man kommer kunna sola nått tills man ska hem och visa sina björkar till ben!

I onsdags var jag hem en sväng till en vän,fick en vinflaska och ett jätte fint (blev tårögd när jag läste det,mycket fina ord) brev som födelsedagspresent.Vi hade lite kill/tjej snack,åt glass och jag utklassa honom i vänd tian två gånger i rad (nöjd).

50% i hela butiken på Bikbook igår,jaa det brändes lite och sommar garderoben blev lite större.Världens största bikbook butik har förövrigt öppnat här på Karl Johan,har inte kollat in där än men lär väl bli i helgen.

Idag klev jag upp strax före 5.00 för att hinna ta en power walk innan jobbet.Hade tidig vakt så var tvungen att ta bussen hemifrån kl 6.24 därav var jag uppe före fem,annars är det inget jag gärna gör.Men jag har kommit fram till att det är bättre jag går/löper före jobb för jag är så himla trött varje dag när jag kommer hem och inte alls pepp.haha som att jag är mer sugen när klockan ringer 04.45? njaa men dår får jag det lixom gjort :P Men nog om de,jag är nöjd och ska försöka få det som en morgon rutin.Nu är jag dock så trött så jag bara skulle kunna slockna till på direkten.


Förlåt mamma att jag var kort på telefon,uppskattar verkligen när du ringer.Såpass sällan som vi kan prata.Du vet hur jag ä,bara trött.Jag saknar dig,varje dag

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0