Åter en heldag på Holmenkollen







Gick ju dock inte så bra för våra herrar idag =/
Men norrmännen dom var då glada,dom jäflarna :p
Står man där mitt bland alla tusentals röd-blå-vita människor med sina svenskaflaggor..
På t banan hem kände man sig lite utsatt när alla norskar vrålar "SEGEN ÄR VÅR" och flinar åt oss "förlorare".
Kan nämna att det var en timmes kö till t banan hem,var så sjukt mycket folk.Va trötta och kalla och ville bara hem så såg man den där kön och trodde det var ett skämt.Men det gick rätt fort då några fulla,sjuka men roliga norska killar gav oss bra underhållning,haha.
Kommenterade svenskar som bor på svenskaföreningen och varför dom gör det,varför dom inte bara går in på finn.no och skaffar sig ett boende som vanligt folk gör."jag bor på sevnskaföreningen och betalar 6000kr i veckan och har inte råd med knäckebröd" hahah det lät så kul när han sa det! Och en till kommentar om svenskar "Jag har jobbat i Norge i 5 månader och nu ska jag åka till THAAILAND i 2 månader" Det roliga är att det är ju precis så vi gör,åker hit och tjänar ihop lite pengar för att sen åka och bräna dom på en lite längre resa..det är svensken det.Allt lät såklart mycket roligare just DÅ haha,så sjuuka människor man stötter på ibland :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0