Besök hemifrån :-D

Igår efter jobbet mötte jag upp Rebecka vid centralen.Är så glad över att få hit henne,"lilla syster" min.
Vi åt en massa gott och bara satt och pratade igår,hade en hel del att ta igen när vi inte setts på ett par månader nu.Hon är så duktig med sitt körkort,åh jag blir så glad för hennes skull,när det är någon man verkligen bryr sig om så är det så härligt att få glädja sig för den personen.Mamma & pappa hade skickat med marabou choklad (saknat!!) och lite kex & ost å annat smått och gott,haha så söta.

Snart ska jag göra frukost och väcka R,sen ska vi bege oss ner mot stan :-) Det ska bli så mysigt!




Vi i London,haha ;)

Trevlig lördag!

/M

Kommentarer
Postat av: Maria Olsson

Ha det så trevligt.Krama

2011-03-26 @ 09:55:31
Postat av: Johanna

söta :) Ha en trevlig dag ;) Puss på dig min gosegumma

2011-03-26 @ 13:39:28
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0