Måndag på en tisdag

Blir lite dagvild nör min jobbvecka börjar på en tisdag,hoppar liksom över söndagsångesten och kliver direkt på en ny vecka.Idag var min tredje arbetsdag på det nya stället.Jag trivs och allt känns bara så rätt där :) I morgon är det min tur att laga mat,jag valde fiskpinnar (mamma är du förvånad? ;) )Vi lagar nämligen varm mat en gång om dagen,vilket är rätt lyxigt här då barnen igentligen inte får varm mat på dagis/skolan så som vi får i Sverige.

Ikväll har jag och M vart hemma hos de gotländska tjejerna på lite fika & allt-möjligt-prat :-) Mycket trevligt!!

Ska försöka sova nu alldeles strax,gick upp på tok försent i morse,hann ju med bussen men blev stressigt.Vill inte ha en liknande morgon i morgon.Kunde dock aldrig somna igår,låg bara och tänkte på allt möjligt.Som hur härligt det börjar bli nu när våren närmare sig,hur mycket jag saknar Gustav (gör ont i hjärtat av bara tanken) vad jag ska göra med mitt liv sen,plugga? Ja ni fattar en massa såna där livsfrågor,som gör att man absolut inte kan sova hur mycket man än försöker.

Pratade med min Johanna idag,inte pratat på telefon på ca två månader nu.Vi som brukar prata ett par gånger i veckan,det var underbart att höra hennes röst!! ♥

Nattinatti på er! :-)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0