Nöjd!

Har inte så mycket att skriva idag egentligen.
Ville bara säga att jag trivs så himla bra på mitt jobb!
Tänkte på det idag,vilket härligt jobb det är och hur bra jag trivs med personalen efter så kort tid.
Det är så extra fritt att jobba på ett familjebarnehage,vi har våra barn att ha koll på och inte en massa andra från andra avd.Jag fick erbjudande om ett längre vikariat på ett stort barnehage alldeles innan jag skrev kontraktet där jag är nu,det var 100% och skulle vara i flera månader förmodligen.Men nej jag är så nöjd nu & trivs bra ute på Snarøya.
Jag börjar redan inse hur jobbigt det kommer att bli att släppa iväg barnen sen,vissa ska sluta till sommaren men de flesta fortsätter.Då kommer det även några nya små knoddar.Jag har funnit min favorit,ja jag har en favorit i smyg,det är nog den sötaste ungen jag någonsin träffat.Mitt hjärta smälter när han ler mot mig.Ett sånt barn ska jag ha när jag blir stor ;-)

Ta hand om er!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0