oj IGEN

haha mejlet? det ska stå inlägget i de senaste inlägget då jag beklaga mig att jag skrivit så slarvigt.Jag är inte frisk i huvudet,de kanske märks ;-)

Febern är förbi nu och i morgon ska jag jobba igen.Vilket jag funderar på om jag gör rätt i..mår riktigt illa och är inte alls pigg i kroppen.Skulle nog ha känt efter mer hur JAG känner mig och inte bara gå efter febertermometern.
Men men,det är bara en dag sen ledig i tre dagar så jag får vila upp mig helt.Jag börjar nio i morgon så det var ju tur det i alla fall,fast antar då att jag ska stänga barnehagen..får se hur det ska gå när jag bara träffat barnen en gång och dom såklart inte litar på mig ännu.Det visar sig.

Natti!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0