snö

Idag har jag jobbat 8-15.30,smet 30 min tidgare för det var så pass få barn.Men det var helt i onördan efter som trafiken hem i sort stog stilla så jag kom inte hem så mycket tidigare.Jag har känt mig så glad och haft riktiga vår känslor,imorse sken solen och när jag satt på bussen så tänkte jag "åh klockan är knappt 8 och det är redan soligt och fint ute,de här blir nog en fin dag" Men nejdå så börjar det vräka ner snö,har snöat massor idag men det smällter ju bort lika fort.men ändå,man vill ju inte ha mer snö och vitt nu.

Efter jobbet har jag vart nere på stan och ätit med Malin & emma,trevligt trevligt :-) Vi kanske ska på bio i morgon kväll plus en tjej till.Sjuuk att det redan är fredag i morgon,veckorna går sååå fort!! :D

Äter färst annanas,ska kolla lite på american history X och sen sova,börja 9 i morgon,sen vakt..lite segt en fredag men sak samma ;-)

Hörde fån mamma idag att farmor hade fått mitt brev och blivit så glad,det värmer i hjärtat :-)

Sov sött!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0