Storkok & nya skor!

Har uträttat lite ärenden idag,införskaffade mig äntligen ett par inneskor till jobbet.Efter allt letande utan resultat så fick det bli ett par herr mjukistofflor inne på dinsko,att det skulle vara så svårt att hitta ett par tofflor.Men jaja dom får duga.Sen hittade jag på dessa som är på bilderna nedan,har vilja haft ett par såna nu när det börjar bli vår,och idag ingandlades dessa.Som en lite mer finsko,inget jag tänkte ha på jobbet riktigt ;P.Hittade dom på skopunkten för 349:- Vad tycks? :-)





Påvägen hem från Karl Johan så gick jag förbi på ett ställe och tog ett par kopior på mitt skattekort,minns inte vad det ehter nu men det är i allfall jätte bra att det där ställe finns.Det kostar inget att skriva ut eller kopiera,perfekt om man kommer hit och vill skriva ut CV för att dela ut :) Var sedan förbi posten för att köpa frimärken så jag kunde posta ett brev hem,har skrivit ett brev till farmor & farfar.Jag pratar ju med alla över internett,skriver vad jag gör & vad som händer här på bloggen men farmor som inte har internett får ju bara veta saker via mamma.Så tänkte det vore kul för dom med ett litet brev med uppdatering direkt från mig.Så nu har det äntligen blivit postat också :)

Idag har jag även gjort storkok på köttfärssås,jag har faktist aldrig gjort det helt själv.Men jade i det jag tycket behövdes;krossade tomatermed vitlök,gullök,färska champinjoner,lite chremefrech och kryddor såklart.
Det blev faktist jätte gott!!!:-)




Senare idag har jag och mallan vart ute på en springtur,det börjar verkligen bli vår nu.Snön smällter allt mer och det är rätt behagligt ute.Blir så glad!!Det går mot ljusare tider!! :-)

Vi hörs!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0