Tisdag 22 mars 2011

Min dag har bestått av;

 åtta genomblöta ungar.Iskalla fötter.Tårar.skratt.Bus.Fisksoppa.Bokläsnig av böker jag nu kan utan och innan(funderar starkt på att köpa barnböcker på loppis och ta med till jobbet,för min egen skull).Spanat på snygg brunögd kille som brukar åka på bussen.Invigt våren genom att använda fjällrävenjackan för första gången i år.Pratat med mamma på telefon.Hemmalagad köttfärssås.Fruktsallad.Johan Falk Noll Tollerans.Tänkt särskillt mycket på en som behöver mina tankar.Bestämt mig för att avboka läkartiden.Borstattänderna.Godnatt!


/M


Kommentarer
Postat av: Johanna

läkartid? <3

2011-03-23 @ 00:41:43
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0