kino

Igår var jag,Malin,Emma & Stefanie och såg filmen "Kungen av Bastøy" på bio.En verklighetsbaserad film från Norge år 1915.Stellan Skarsgård har en huvudroll och filmen är klart sevärd enligt mig.Gripande men troligen rätt nedtonad ändå,verkligheten är ju grym det vet vi alla.

Det gick inte att bädda in från tuben så länkade sidan bara.Se trailern nedan!
http://www.youtube.com/watch?v=7jZ1C8NZoT4&feature=related



Nu ska jag ut på en springtur,solenskiner så det är nog riktigt skönt ute.Tog riktigt mycket i vaderna på gårdagens löprunda,konstigt nog har jag inte träningsverk..ÄN får ju se hur det går att ta sig ned från sängen i morgon :P
Måste ned på stan en vända sedan.Är på jakt efter en muggtermos (morgonkaffe på bussen till jobbet) och så måste jag fixa en kopia på polispapperet som chefen ska ha.
Har ju min fria måndag idag ås då lär jag passa på att göra även såna här tråkiga ting..som att tvätta,de va det också ja..

Aja hörs sen!Nu dunkas det i väggen så tror fan i mig att det ska komma någon in rasandes snart.Det ska då hållas på hela jeffla tiden,dunkas musik till sen morgon,ja ett himla dunkande från både den ena och den andra..

P.s

DU FATTAS OSS!!!


/
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0