HEJ

Har stått upp tidigt i dag.vet ni?Jag är inte alls lika morgontrött som jag vart förut,jag är ju inte pigg och jätte gärna VILL gå upp när klockan ringer vid 6 på morgonen.Men jag känner inte att jag vill skjuta mig själv som man annars lätt kan känna när det är tidig morgon och man tvingas gå upp ur den varma sängen.Jag & M konstaterade att det förmodligen har att göra med det här vädret som är nu,att det börjar bli ljusare och behagligare ute.

Jag har en känsla av att mitt djur där hemma kommer vara mer lik ett marsvin än en hamster när jag kommer hem.Dom verkar göda upp henne en hel del.Får åka hem och sätta henne på diet eller köpa ett störe hus...
hmm tror jag sattsar på större hus.

Det är blå himmel och sol ute,blir en skön förmiddags runda med löpningen här :-)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0