Sol i magen

Jag ska snart gå in i duschen och sen dra mig ner mot stan.Det är fint väder,varmt ute och man blir bara så där glad inom sig.Vår härliga vår! :) Jag har vart ute och sprungit & gjort något jag inte gjort på länge,nämligen solat solarium.Och som vanligt är hela mitt ansikte fullt av fräknar när jag precis klivit upp från solariet,dem flesta försvinner tur nog efter ett tag,det ser rätt roligt ut måste jag säga.Jag som säkert de flesta andra längtar så gimla mycket tills man kan ta en filt och lägga sig ute i solen.Gå till en av alla parkerna som finns här,en korg med lite fräsh frukt och bara steka i värmen,mmmmh :-) Tiden går FORT så snart är man väl där.

Jag behöver en bra hårinpackning.Jag litar på min vän Johannas tipps som är ett hårfreak och har ofta koll på det mesta med allt som har med hår att göra.Hon tippsade om bla denna från Loreal:

Har sån tur så dom finns för ett lite billigare pris på Nille som är en lågpris affär här,så tänkte inhandla en sådan idag :)


Fick en läkartid idag,har bokat de via mina vårdkontakter.se och fick svar på en tid idag.7 april,en torsdag morgon.Har inge lust att ta ledigt från jobbet men vill ändå inte avboka när man fått en tid vilket kan ta en tid.Sökte efter en tid den veckan jag kommer hem vid påsk men fanns väl förmodligen inga lediga då.Beslutsångest!Om man ändå hade en bil så man kunde ta sig hem lättare,jag å Malin har pratat om att vi bör skaffa oss en.Är bara tråkigt med parkering (är ju svårt i en storstad) och försäkring och sånt där man kanske inte alltid tänker på...

Hälsar ett STORT Grattis till faster Agneta på födelsedagen!! :-)

Ha en fin dag så hörs vi! :)

/M


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha :D det e jag det ;p

2011-03-21 @ 16:29:32
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0