Högsta betyg på denna helg

Helgen har vart så bra & besöket var så behövligt så jag kan på riktigt inte förklara.Har haft det så himla mysigt och roligt,de kunde inte bli bättre!


Efter en lång & rolig dag på stan och IKEA åt vi en god plockmiddag när vi kom hem.


Algrens ♥

Att jag skulle bli så glad av ett paket Leksandknäcke bröd det trodde jag väl aldrig skulle hända.
Men blev så glaaa när jag såg att dom sålde de på IKEA!! :-D


Påsken närmar sig vilket man märker tydligt i affärerna då både påskägg & tulpaner finns att köpa överallt.
Får extra vårkänslor av påsken och mina vas med tulpaner :-)

I helgen var både conversen och skinjackan på,hej efterlängtade kära VÅR!!!

Det gjorde ont i magen att säga hejdå till R vid bussterminalen,var tunga steg tillbaka hem.Hela den här söndags kvällen har känt tung,pgr av både det ena och det andra.Men  det är "bara" 3 veckor och två dagar kvar nu tills jag åker hem till Borlänge för några dagar och firar påsk & G fyller 23.Jag vill ju såklart vara här,hade jag vilja bott i Dalarna så hade jag ju gjort det.Det är bara lite tungt just nu & då räknar man mest ner tills man ska "få" åka hem ett tag.

Jag ska jobba i morgon,tidig vakt..skönt att sluta 15:30 en måndag :)
Nu skaj ag se lite på Stockholm-Båstad innan jag ska sova,får se om det är något som är bra.

Natti!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0