(4) mars 2010

Gjorde en liten tillbakablick i min blogg nyss.Kollade vad jag skrev/gjorde
Mars 2010.Då levde jag ett helt annat liv,bodde på granrisvägen i Örebro i min studentlägenhet.Jag saknar mitt lilla 12 kvadrats rum och allt som har med Örebro att göra,så mycket saknad,spceillt nu när det börjar bli vår.Men det är en sak jag inte längtar tillbaka till..och det är just mars 2010 i Örebro..Det är nu ett år sedan,ett år sedan det gick sönder lite inom mig.Det var en av den jobbigaste tiden som jag har gått igenom hittills i mitt liv faktist.Så nu när jag tänker på det och ser vart jag står idag,att jag överlevde och mer än det också,så ler jag för mig själv.Idag har jag mitt körkort,har ett jobb,är ute på ett äventyr som knappt har börjat..och ja jag är singel.Och jag tog mig hit alldeles själv & framförallt,jag har valt det själv!

Även om en del av mig inte vill annat än att vara tillbaka till de livet jag hade för ett år sedan,så är jag ändå så glad att jag är där jag är idag.För jag tog mig upp på benen igen,jag klarade mig strålande på egenhand.Och nu står jag här med en massa mer kött på benen och tusen erfarenheter rikare,om både mig själv och om andra människor.

Torsdag ca 19.00 4 Mars 2010,jag glömmer aldrig den dagen.
Det är nya tider nu!

Over and out!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0