Skit måndag!

Ussh ingen bra dag idag.Kände mig rätt off på jobbet idag,trött och satt mest och kollade på ungarna,räknade dom lite då å då för att ha koll.Ville bara att den här arbetsdagen skulle ta slut.Vädret är deprimerande och jag har hemlängtan idag.Ångest över saker & ting,enbart en klago dag med andra ord.Bäst jag slutar skriva innana det här inlägget blir allt för pinsamt och privat.


Jag vill bara säga att jag saknar er där hemma jätte mycket!!
Lillebror,du är saknad lite extra,nästan så de bränner i ögonen.Fan.

Grönsakssoppa & löpning väntar,mmmh magiskt?


Puss
/M

Kommentarer
Postat av: Maria Olsson

Vi kommer snart ska bli super kul!

2011-05-23 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0