21 bast

Jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera här.Men idag blir det då i alla fall några rader skrivna,för idag är det min allra bästa väns födelsedag! Hurra,hurra,hurra!!! Den har vi firat in i det sista och snart ska vi nanna gott här hemma.Jag är nöjd med dagen och tror även min nyblivna 21 åring också är det :-) Efter jobbet åt vi god mat på terassen,tog ett glas och begav oss sedan ned till national där vi testade på Ben & jeryys glass på deras eget fik som öppnade i vintras (av alla årstider?).Sedan har vi tagit någon pils & drink längs Aker Brygge.Firandet har fortsatt här hemma med mycket skratt som vanligt! Måste även nämna lite snabbt,det var en äcklig gubbe som satt och stirrade på oss när vi satt och åt glass,kollade på oss i stort sett hela tiden.Så gick vi där ifrån efter ett tag och skämtade lite om att han säkert skulle följa efter oss.När vi gått kanske 200-300 meter så är det någon som pickar på mig och jag hör ett "unnskyld".Jag vänder mig om och tror ni inte han HAR följt efter oss,ussh! Han säger något vidrigt ord och ler.Fy snuk gubb,måste ha löpt efter oss..


Min högra hand.Sviker aldrig,håller vad hon lovar och ställer alltid upp.
En riktig vän helt klart!Guuud så lycklig jag är som har henne!
GRATTIS igen igen igen min tjej!!!! :-D

Jag har en massa mer mysiga kort från dagen men internett är så otroligt segt här så det går inte att ladda upp fler.
Måste sova nu.Tror jag håller på att få bihålsinflamation :( Jag är mer sjuk än frisk,mmh praaa!

Natti!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0