1:a

Det första ljuset är tänt och nu går det förhoppningsvis som vanlig ordning undan och snart är det 4:e i lågor.
Idag var vi på julmarknad,jätte mysigt.SEn gick vi hem och drack glögg & såg på Ensam hemma 2,den filmen är väl jul om något?Men man får inte riktigt samma julkänsla när gräset är grönt och värmen är som i slutet av september.Men tänker inte klaga,får se det posetiva.Och så länge snön inte har kommit så är det inte kaos med trikkarna,t-banan,bussarna (lite tråkigt vuxentänk?) Nåja,hittade en fin julklapp på marknaden,den går till min rare far! 


"En människa som mår bra har aldrig
behov av att attackera
eller förlöjliga en annan människa"

Ikke sant mina sambosar?Med tanke helgens samtalsämne ;-)

För den delen så vill jag nämna hur glad jag är att jag bor med dom jag bor med!
Visst tar det på krafterna att inte ha sitt egna vissa dagar.Men nog fan är det värt det.
Vi har så himla kul tillsammans och jag kommer vara så nöjd över att jag gjort det här när jag blir äldre.
Mina tjejer är verkligen bäst & jag skulle aldrig villja göra den här resan med några andra.Jag älskar att upptäcka Oslo med dessa två kvinnor!








Sov sött,vi ses snart där hemma!! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag då:'(

2011-11-28 @ 12:11:58
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0