Åhh vilken underbar dag ...

Söndag,en otroligt meningslös dag.Eller det blir ju vad man gör det till,jag valde att göra denna dag till inget alls.Vi är alla slitna sedan gårdagen men även dåliga pgr förkylning/magsjuka(?).Vi började gårdagen med att gå runt på shoppinggatorna här på Majourstuen,jag skulle köpa något till pappa efter som jag kommer hem när det är farsdag nästa söndag men blev inget av,får ta det i veckan.Vid 17 tiden blev det middag på Olivia,lax & klyftpotatis.Tåg några öl och sen begav vi oss hem för lite förfest hos oss med trevliga människor.Vi har haft besök över helgen av två killar från Stockholm som malin käner som nyligen kommit hit för att söka jobb,dom har inget boende än så vi gjorde en god insatts ;) (vet ju själv hur det är att vara hemlös) Vi drog ut till Latter vid 01.30 tiden,helt okej kväll.

Nu är det bara några dagar kvar tills jag ska åka HEM! Det var tre månader sedan jag träffade min familj där hemma,saknar dom jätte jätte mycket!!

Nu ska jag kolla Svärföräldrarna från helvettet med Felicia,det är verkligen min humor!Love it! haha.

Kramar på er


Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0