Dom små grå

Alla har vi dåliga dagar ibland.min var idag,eller typ fram till efter jobbet.För sen mötte jag upp Felicia på stan och vi hittad en jätte rolig affär,där många julklappar kommer inhandlas,en riktig matildaaffär!Sen var jag & mallan och körde gärnet på sats,skönt!Men har inte fått särskilt mycket sömn i natt ,har haft för många tankar i huvudet.Ligger bara och vrider & vänder på mig,slumrar till och när jag kollar på klockan är den 05.00 och man ska snart upp.I helgen får jag sova i MIN säng,hoppas jag får sömnen tillbaka då.En av mina jobbarkompisar misste hastigt en anhörig i natt,det gör verkligen ont att se en person som annars är så glad & den som håller igång på arbetsplattsen falla i tårar.Har lidigt för hennes skull och mina "jobbiga" tankar blev helt plötsligt inte lika jobbiga.Man ska verkligen uppskatta alla sina nära NU,man vet ju faktist aldrig hur länge man får ha dom kvar vid sin sida.

Bara en hel dag kvar nu ♥

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hua... usch då.. :/

2011-11-11 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0