Tager helg nå!!

Körde en vända på gymet idag.Satan i gatan vad magövningen på bollen tog.Den här kroppen är ju inte rik på muskler,det kan jag ju inte påstå.Och för att inte tala om armarna,har jag ens muskler i dom? Aja det här ska det bli ändring på! Haha,det måste de. Tog oss en snabb vända in i bastun efter träning (givetvis lyckades vi även denna fredag komma en timme innan dom stängde så att vi sen fick löpa in i duschen och fuska på träningen,BAD) Övriga kvällen har spänderats med mina sambosari gjorde hemma gjorda hamburgare som blev sjukt goda och satt och prata jobbprat (varför blir det alltid så? är det inte män så är det jobb vi pratar om).
Vi tände det första adventsljuset på jobbet idag,men jag kan inte säga att jag har några större julklännslor,VART är snön & kylan!?? Hoppas i alla fall att Dalarna ska hinna få snö till jul.

Nog om det,i morgon ska jag försöka köpa klart dom mesta julklapparna och ta mig en tur på Panduro,jag är pysselsugen!!

Nu blire massage med frugan sen sova.Underbart att man inte behöver gå upp när det är kolsvart ute i morgon :-)
Natta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0