En bra rubrik vare här!

Efter som att jag & Malin är dom två största tidsoptimisterna som finns i denna värld så blev gårdgaens träning ett fjasko.Fredag,helt slut och vi planerar att hinna slappa i bastun med hårinpackning efter träningen.På fredagar stänger sats klockan 20.00,vi kommer in som två yra hönor klockan 19.15.Vem är förvånad? Men som vi gör med allt annat så hettsa vi igenom allt.Och nog hann vi med bastun allt,jodå,det handlar om att prioritera ju ;-) Vi klappade oss på axeln och gick sedan nöjda hem.
Vaknade i morse och hela króppen var helt slut.Vi startade i alla fall dagen med att gottgällda fredagens mysslyckande genom att köra på med lite morgonträning. Brunch och sedan ner mor stan,klockan 17 satt vi på trikken ner mot Karl J!??HUR vi jämt lyckas det vet jag inte,antar att vi bara tar allt i vår takt.Tjejer?

Hittade åter en till bra affär som vi aldrig vart in i förut,blev lite julklappar köpta där.Mamma,va nyfiken!
Jag & mallan gav även våra fötter ett par nya skönheter :) (JA mamma!vi ska gå med dessa när det är blankis och en halvmeter snö ute :) )





Tjejerna har börjat blanda drinkar här hemma.Jag sitter i myskläder,ska ängna kvällen åt gurkstavar & skypedate.Haha,veet att jag lät tråkig där men behöver en lugn lördagskväll,händer ju inte allt för ofta sedan Felicia flyttat hit... 

Och som svar på kommentaren: Jag ska bli så stor det bara går att bli,inombords! ;)


Ha en fin kväll! ♥

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0