171011




Har haft kvällsfika här hemma,pimplat både te & starbucks,bra lagomt till man ska sova.mmh
Jag har börjat kolla både flyg,tåg samt buss till borlänge,min tanke är att jag ska komma hem i början av November.Får se hur jag ska ta mig hem,om man ändå kunde flyga till dalaairport.
Om 1,5 vecka kommer i alla fall lillasyster hit,det ska bli himla mys!! :-) Det gör så mycket att få besök hemifrån.

Vi håller på att planerar inför allt julpyssel i december på jobbet.Jag börjar faktist längta till julen nu,November kan vi bara skippa,jag vill ha December och saknade människor NU.

Dröm sött!

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

men hjärtat!!! jag kanske kommer hem helgen cen 5 november för att fira halloween, är du hemma då??? fira halloween tillsammans?? <3 :)+ ses som vanligt såklart :D hihi <3

2011-10-18 @ 13:22:20
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: Felicia

mmh, vill också ha december nu känner jag... tror jag i alla fall. jag hoppas det.

2011-10-19 @ 07:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0