INTENSIV

Som jag skrev för några dagar sedan så har vi köpt årskort på SATS.Idag tänkte vi att vi skulle träna där för första gången,och det gjorde vi,kan jag lova!Satan i gatan hela jag gör ont och bättre kommer det inte vara om två dagar (när vi ska flytta och springa upp och ned till 5:våningen)Med andra ord vi "råka" gå på ett puls INTENSIVpass det första vi gjorde,haha så slog väl på stort.Det var givetis inte meningen utan upptäckte inte det förens vi stog där och ledaren SA det,för på deras sida stog det bara puls.Men nu vet vi att blått betyder jobbigt,gult är nog kanske mer vår nivå i dagsläget.Men jag är nöjd,jag har saknat träningsvärken och att få svettas så där så man är röd i hela ansiktet,det är träning för mig.Just nu är mina ben som spagettin och jag kommer förmodligen knappt ta mig upp i morgon när klockan ringer :P

Idag hade vi föräldramöte på jobbet,det gick bra och verkar inte bli några större förändringar denna termin.Förutom att vi troligen kommer att ta in två barn till vid årsskiftet.Alla nya inskolade börjar nu bli vana och hänga med i våra vardagsrutiner,skönt!För skrikande småbarn är ju faktist jätte jobbigt att höra var dag,då jag tänker "jag ska inte ha barn på väääldigt länge".Medans jag sen tänker "tänk när jag får egna barn" när våra småttingar är nyvakna och vill gosa med smokken i munnen :-)

I morgon är min sista jobb dag innan min fria vecka,känns helt OK.

Jag känner mig glad och pirrig men väldigt väldigt trött..

Sov gott kära ni! :-)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0