Nybakt



Har nyss bakat källarfranskor med krovtmjöl och havregryn,hoppas dom smakar.
Skulle egentligen har vart barnvakt efter jobbet men den familjen har åkt på magsjuka så där håller jag mig
lååångt ifrån.Passa därför på att baka efter jobbet :-) Fick dock låna lite kökssaker från jobbet efter som de mesta här är nedpackat i Kristoffers flyttlådor.

En tidig morgon kvar sen helg,härligt!Den kommer nog mest bestå av lägenhetsvisningar och hoppas att det snart löser sig.De kommer det givetvis att göra förr eller sneare men vill att de ska göra det NU.För att börja dra fram väskor/ lådor och packa medans vi kanske ska bo här i två-tre veckor till skulle bara bli kaos.Har mest kläder att packa ned och sist tog jag det på en dag så det får vi ta när vi hittat ett hem.Har en visning nästa vecka som är på den gatan vi bor på nu,vore ju fint om man slapp flytta så långt.

Nu ska jag kolla halvåtta hos mig på tv4play,mys!! Tråkigt att det inte gick att se idol på playen,går bara inom Sverige.Får nöja mig med norska... :S haha

Ha en fin kväll,jag saknar er!

/M

Kommentarer
Postat av: Maria Olsson

Goda bullar

2011-09-09 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0