SATS

Nu jäklar får det vara nog på slappandet.Idag köpte jag & M medlemskap på Sats för 12 månader.Ger tillgång till alla sats i hela Oslo,plus att vi kommer att bo när ett av centrerna.Går även att säga upp kontraktet om man bevisar att man är Svenskbokförd fall om man vill flytta hem tidigare (vilket tanken idags läget är) Jag är riktigt taggad på att komma igång med träningen nu!

Så mycket annat har inte  hänt här idag,söndagar är söndagar.Finns inte så mycket att göra,förutom att gå på tur eller vara ute och löpa som de flesta norrmän gör pgr av att allt är stängt denna veckodag.Vi har tagit en promenad i botaniskaparken,rätt skönt väder ute.Jag drömde i natt att första snön kom,snöflingor stora som händer.Kanske beror det på att jag köpt vinterjacka i helgen,och nu tycker det känns lite mer okej att vintern närmar sig.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0